خبر صنعت چاپ

انتشار اخبار مربوط به چاپ و پرینتر

خبر صنعت چاپ

انتشار اخبار مربوط به چاپ و پرینتر

نحوه چاپ کارت پی وی سی

چرا کارت پی وی سی را انتخاب کنیم؟
کارت های پی وی سی با بهره‌گیری از آخرین روندهای خلاقانه و تکنیک‌های چاپی پیشرفته، ویژگی‌های نوآورانه‌ای را در اختیار سازمان ها قرار می‌دهد تا به دارندگان کارت احساس واقعاً منحصربه‌فرد کنند. این به آنها اجازه می دهد تا طرح های کارت پرداخت متمایز و جذابی ایجاد کنند که مواد چشم نواز را با آخرین تکنیک های چاپ ترکیب می کند، از جمله:
  • لبه های رنگی
  • جلوه های متالیزه
  • جلوه های سه بعدی
  • جلوه های شفاف
  • مناطق مات و شفاف
  • جلوه های برجسته
  • اشکال غیر استاندارد کارت
مشتری می تواند رنگ متفاوتی را برای بدنه و لبه انتخاب کند. چندین جوهر تخصصی را می توان با هم ترکیب کرد. یک لاک جلوه های لمسی را به مناطق خاصی می آورد یا درک عمق ایجاد می کند. Smart Plastics به صادرکنندگان کارت این امکان را می‌دهد تا از جدیدترین تکنیک‌های چاپ و مواد بدنه با حداکثر پتانسیل خود استفاده کنند.

راهنمای چاپ روی کارت های PVC خالی
برای چاپ کارت pvc  ابتدا باید چاپگر مناسب کارت خود را بیابید, سپس بودجه مورد نیاز برای چاپ کارت را ارزیابی کنید. در این مرحله باید دقت کنید که با توجه به بودجه ای که دارید چه کاری بهتر است؟ ایا باید چاپ کارت را برون سپاری کنید یا یک چاپ گر کارت تهیه کنید؟ علاوه بر پرینتر باید کارت خود را برای محاسبه بودجه در این مرحله انتخاب کنید.

انتخاب چاپگر کارت مناسب
مرحله اول در راهنمای چاپ کارت pvc انتخاب چاپگر کارت مناسب است. بر خلاف کارت کاغذی، پلاستیک را نمی توان از طریق یک چاپگر جوهرافشان یا لیزری معمولی اجرا کرد. اگر قصد دارید کارت های PVC را در خانه یا محل کار خود چاپ کنید، مطمئن شوید که از چاپگری استفاده می کنید که مخصوص پلاستیک طراحی شده است. در غیر این صورت، احتمال آسیب دیدن تجهیزات شما بسیار زیاد است.
محبوب ترین نوع برای استفاده غیرتجاری چاپگر کارت شناسایی حرارتی است. آنها برای چاپ کارت شناسایی بسیار محبوب هستند، اما در واقع می توانند تقریباً هر نوع طرحی را که می خواهید روی کارت های PVC خالی چاپ کنند.
برندهای برتر چاپگرهای کارت حرارتی عبارتند از Datacard، Evolis، Fargo/HID، Magicard و nisca. هزینه خود دستگاه معمولاً از 50 تا 200 میلیون متغیر است که اغلب شامل نرم افزار لازم نمی شود.
مهم است که ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید. ویژگی های زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. برخی از آنها یک طرفه هستند در حالی که برخی دیگر می توانند کارت های دو طرفه را چاپ کنند. آیا به یک رمزگذار نوار مغناطیسی نیاز دارید؟برای شما سرعت مهم است؟ آیا در یک زمان یک کارت یا چند کارت چاپ می کنید؟ کیفیت چقدر برای شما اهمیت دارد؟ برای این که چاپگر مناسب خود را پیدا کنید در منوی بالای صفحه از قسمت محصولات, پرینتر چاپ کارت را انتخاب کنید.

هزینه چاپ کارت های PVC خودتان چقدر است؟
مرحله دوم در راهنمای چاپ کارت pvc, ارزیابی بودجه است. هزینه واقعی بیشتر از قیمت دستگاه است. فراموش نکنید که ریبون و کارت را در نظر بگیرید. چاپگرهای کارت شناسایی به جای استفاده از جوهر یا تونر، از نوارهای حرارتی استفاده می کنند. این ها در رنگ های مشکی و رنگی موجود هستند. برخی از تولیدکنندگان نیز ریبون های شیک تری مانند فویل طلایی یا رنگ های خاصی مانند قرمز یا آبی ارائه می دهند.
ریبون سیاه خیلی گران نیست و به طور متوسط ​​50 تا 60 ریال در هر طرف کارت است. ریبون رنگی می تواند بسیار گران باشد، به طور متوسط ​​​​4 تا 5 هزار تومان در هر سمت کارت بسته به مارک تجاری است.
این بدان معنی است که هزینه جوهر / ریبون به تنهایی برای یک کارت PVC که با رنگ در هر دو طرف چاپ شده است 8 تا 10 هزار تومان برای هر کارت است. هزینه جوهر برای کارت چاپ شده با رنگ در جلو و جوهر سیاه در پشت 5 تا 6 هزار تومان برای هر کارت است.

کارت سفید پی وی سی
پیکربندی استاندارد روی کارت های پی وی سی خالی از نظر اندازه و ضخامت مشابه کارت اعتباری است. اندازه آنها 3.375 x 2.125 اینچ (CR-80) و ضخامت 30 میلی متر است. روکش استاندارد براق است و روکش های ساتن و مات نیز در اکثر رنگ ها موجود است. ارزان‌ترین کارت‌های PVC سفید با روکش براق هستند. قیمت آنها تقریباً 4 هزار تومان از طریق وب سایت ما در مقادیر 1000 تا 5000 است.

کارت های رنگی پی وی سی
کارت ها نیز در رنگ های مختلف موجود هستند. رنگ‌های کارت خالی استاندارد عبارتند از آبی روشن، آبی متوسط، آبی تیره، آبی بیمارستانی، کرنبری، سبز متوسط، سبز تیره، خاکستری، نارنجی، صورتی، قرمز، قهوه‌ای مایل به زرد و زرد. آنها از طریق وب سایت ما در مقادیر 1000 تا 5000 با روکش براق قیمتی در حدود 5 هزار تومان دارند. اگر به دنبال چیزی با ظاهر مجلل هستید، کارت های PVC مشکی یا متالیک را امتحان کنید. کارت های متالیک در رنگ های طلای قرمز، طلای سبز، نقره ای و مسی موجود هستند. قیمت آنها حدود 5 هزار تومان است.

اطلاعات متغیر کارت ها
گزینه سومی که باید در نظر بگیرید، سفارش پوسته کارت چاپ شده برای هر قسمتی از کارت است که رنگی است و یا از کارتی به کارت دیگر ثابت می ماند. به عنوان مثال، اگر کارت بانک سفارش داده اید، طرح شما حاوی لوگو، رنگ پس زمینه، همه چیز به جز نام و شماره عضو خواهد بود. سپس می‌توانید پوسته‌های کارت را از طریق چاپگر حرارتی خود اجرا کنید تا آن‌ها را بر اساس درخواست شخصی‌سازی کنید. اگر نام و شماره عضو را با جوهر سیاه اضافه کنید، راه حل مقرون به صرفه تری نسبت به چاپ رنگی کل چیز خواهد بود. این اطلاعات در قیمت کارت تاثیر بسزایی دارد. مشخص است که اگر اطلاعات کارت ها ثابت باشند قیمت کمتر است و با اضافه کردن اطلاعات متغیر قیمت کارت ها بالا تر میرود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد