خبر صنعت چاپ

انتشار اخبار مربوط به چاپ و پرینتر

خبر صنعت چاپ

انتشار اخبار مربوط به چاپ و پرینتر

چگونه با تولید کارت های تخفیف درآمد کسب کنیم

یک کسب و کار پولی بزرگ وجود دارد که می توان آن را بدون هیچ هزینه ای شروع کرد، با ریسک کم، که شامل دادن کارت های ویژه است. این کارت‌ها کارت‌های تخفیف هستند، کارت‌هایی به اندازه کیف پول که به دارنده آن اجازه می‌دهند در کسب‌وکارهای شرکت‌کننده تخفیف دریافت کنند. این کسب و کارها برای درج آگهی روی کارت پول پرداخت می کنند. آنها از افزایش قرار گرفتن در معرض و از به دست آوردن مشتریان جدیدی که برای تخفیف وارد می شوند و به مشتریان بازگشتی تبدیل می شوند، سود می برند. دارندگان کارت از تخفیف هایی که می توانند دریافت کنند بهره مند می شوند.

و شما از تبلیغات سودآوری که می فروشید سود می برید!

مراحل استفاده از کارت تخفیف

این یک تجارت نسبتاً ساده برای توضیح است. در اینجا یک مرور کلی وجود دارد:

  1. کارت خود را طراحی کنید (می توانید این کار را با کمک یک نرم افزار رایگان ماشین تجاری انجام دهید).
  2. هزینه های خود را محاسبه کنید و قیمت تبلیغات خود را تعیین کنید.
  3. با مشاغلی که مکرراً از تخفیف یا کوپن استفاده می کنند (تبلیغ کنندگان بالقوه) تماس بگیرید به صورت حضوری یا از طریق پست، با یک بسته اطلاعاتی.
  4. تبلیغات (و پول!) را جمع آوری کنید و با هم روی کارت هایی به اندازه کیف پول چاپ کنید.
  5. کارت ها را بین مردم توزیع کنید.

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد. البته جزئیات بیشتری وجود دارد که باید بدانید.

اگر در شهر شما کالجی وجود داشته باشد، یا تعداد زیادی از افرادی که تعطیلات خود را در آنجا می گذرانند یا به شهر نقل مکان می کنند، این تجارت به ویژه خوب کار می کند، اما می توان آن را در هر منطقه ای با موفقیت اداره کرد. بهترین بخش (علاوه بر پول) این است که می توانید این تجارت را از روی میز آشپزخانه خود راه اندازی کنید! در اینجا دقیقاً همان کاری است که باید انجام دهید تا در کسب و کار کارت تخفیف سود زیادی کسب کنید.

انتخاب نام

ابتدا یک نام برای کارت خود در نظر بگیرید. نام جذابی که دارای کلماتی مانند تخفیف، پس‌انداز، پول، دلار، بزرگ، رایگان یا سایر کلماتی است که موجب صرفه‌جویی در دلار می‌شود، در ذهن مردم می‌ماند. اگر شما (یا یکی از دوستانتان) توانایی هنری دارید، یک لوگو با نام کارت خود یا تصویری که ویژگی صرفه جویی در پول کارت را نشان می دهد طراحی کنید.

طراحی کارت تخفیف

بعد، طراحی کنید که کارت شما چگونه به نظر می رسد. باید به راحتی در کیف پول جا شود، بنابراین به اندازه کارت اعتباری پایبند باشید. در قسمت جلو، لوگوی شما باید به همراه حداکثر شش آگهی در سه ستون دو تایی ظاهر شود. پشت باید حداکثر به بیست فضای تبلیغاتی، دوباره در سه ستون (7 در طرفین، 6 در وسط) تقسیم شود. این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما آنها قابل خواندن خواهند بود. فراموش نکنید که نام، آدرس و تلفن کسب و کار خود را در جلو یا پشت، در پایین کارت قرار دهید.

همچنین باید پوستری را با لوگو و اطلاعات کارت کنار هم قرار دهید. برای فهرستی از مکان‌هایی که کارت را می‌توان دریافت کرد، و برای فهرستی از مشاغل تبلیغاتی فضا بگذارید. تولید این پوستر برای چاپگر شما ارزان خواهد بود و در صورت داشتن این پوستر می تواند در رایانه شما تولید شود و هزینه های شما را حتی بیشتر کاهش می دهد. حالا هزینه های خود را محاسبه کنید.

هزینه کارت تخفیف

هزینه اصلی برای شما چاپ کارت تخفیف خواهد بود، بنابراین برای قیمت با تعدادی از چاپگرها تماس بگیرید. شما یک کارت براق یک یا دو رنگ، با قیمت برای مقادیر 1000 تا 10000 کارت می خواهید. دریابید که در چه مقادیری شکست های قیمتی قابل توجهی رخ می دهد. این می تواند به تعیین دقیق تعداد کارت هایی که می خواهید تولید و توزیع کنید کمک کند. این شماره هنگام تماس با تبلیغ کنندگان شما مهم خواهد بود.

از اینکه کارت ها چقدر هزینه می کنند ناامید نشوید! لازم نیست نگران صرف هزینه زیادی برای تولید کارت‌ها باشید، زیرا باید از تبلیغ‌کنندگان بخواهید که حداقل نیمی از قیمت تبلیغات خود را در زمانی که تصمیم به تبلیغ دارند بپردازند، و مابقی را هنگام توزیع کارت‌ها. برخی از کسب و کارها ترجیح می دهند 100٪ پیش پرداخت کنند، که بسیار خوب است! شما نباید با مشاغلی برخورد کنید که هیچ هزینه ای از قبل پرداخت نمی کنند، مگر اینکه تمایلی به مقابله با سردردهای مجموعه داشته باشید.

توزیع کارت تخفیف

باید به نحوه توزیع این کارت ها فکر کنید. اگر در شهر شما کالجی وجود دارد، در اینجا چند ایده وجود دارد. با بخش پذیرش در کالج تماس بگیرید، کارت تخفیف خود را توضیح دهید و ببینید آیا آنها در نظر دارند کارتی را در مواد آموزشی که هر دانشجوی ورودی دریافت می کند قرار دهند. همچنین، مکان‌هایی را پیدا کنید که می‌توانید پشته‌ای از کارت‌ها را برای دانش‌آموزان قرار دهید. مکان های اصلی عبارتند از کافه تریاها و سالن های غذاخوری، اسنک بارها، کتابخانه ها و هر مکان دیگری که دانش آموزان در آن جمع می شوند. برای عموم مردم، نقاط توزیع عالی شبیه به نقاط کالج است.

رستوران‌ها، خواربارفروشی‌ها، تئاترها، ساختمان‌های آپارتمانی، هر جایی که گروه‌های زیادی از مردم هستند. فراموش نکنید که می توانید به هر تبلیغ کننده، عرضه خوبی بدهید تا به مشتریانش رایگان بدهید. تنها کاری که باید انجام دهید چند تماس تلفنی خوب و متقاعدکننده است و توزیع شما به راحتی انجام می شود. به شخصی که با او صحبت می کنید استرس داشته باشید که در دسترس قرار دادن کارت ها در اختیار مشتریانش برای آنها تجارت خوبی خواهد بود، حتی اگر روی کارت تبلیغ نکنند، زیرا مشتریان آنها از این تخفیف ها قدردانی می کنند و به تجارت نگاه می کنند. به عنوان دوست آنها برای انجام این کار.

اکنون که قیمت های چاپ خود را دارید، تعیین کنید که چقدر می توانید برای تبلیغات هزینه کنید. هزینه های تلفن، تبلیغات، رانندگی و هزینه پست شما را تخمین بزنید.

آیا انجام اینکار اقتصادی است؟

همه اینها را با هم جمع کنید و تصوری از هزینه های خود خواهید داشت. حالا این رقم را در پنج ضرب کنید. این رقم را بر تعداد کل تبلیغ کنندگانی که در کارت خود خواهید داشت تقسیم کنید. عددی که در نهایت به دست می آورید میانگین قیمتی است که می توانید برای هر تبلیغ دریافت کنید. با توجه به تعداد کارت هایی که توزیع می کنید، آیا این معقول به نظر می رسد؟ اگر چنین است، باید نقطه شروع خوبی باشد.

شما باید اقتصاد منطقه خود، وسعت منطقه خود و هر رقابتی که ممکن است داشته باشید را در نظر بگیرید، زیرا این امر می تواند بر آنچه ممکن است بتوانید هزینه کنید تأثیر بگذارد. وقتی تصمیم می‌گیرید چقدر برای تبلیغات هزینه کنید، چند نکته را باید در نظر داشته باشید. تبلیغات در جلوی کارت باید قیمت بسیار بالاتری نسبت به پشت آن داشته باشند و در نتیجه باید کمی بزرگتر باشند. در پشت، می‌توانید با استفاده از «تبلیغات جعبه‌دار» دو نرخ تبلیغات متفاوت تنظیم کنید. یک آگهی با جعبه سیاه در اطراف آن بیش از یک آگهی بدون آن مورد توجه قرار می گیرد، بنابراین می تواند کمی بالاتر باشد.

اکنون زمان تماس با تبلیغ کنندگان بالقوه است. در اینجا لیست کوتاهی از انواع مشاغلی که به احتمال زیاد از خدمات شما استفاده می کنند آورده شده است: رستوران ها، به ویژه موسسات فست فود و تنقلات + تئاتر + چاپگر + خشکشویی + تجارت تعویض روغن و قطعات خودرو * آژانس های مسافرتی + فروشگاه های پوشاک + سالن های مو + فروشگاه های لباس رسمی. این یک لیست کامل نیست، اما باید ایده ای از انواع کسب و کارهایی که باید با آنها تماس بگیرید به شما ارائه دهد.

تمیز کردن چاپگر کارت شناسایی - مرحله ضروری که نمی توانید از آن بگذرید

چه کاری می توانید انجام دهید که به چاپگر کارت شناسایی شما کمک می کند تا بهتر کار کند، کیفیت چاپ را بالا نگه دارد و از زمان گران یا وقت گیر سیستم کارت شناسایی خود در زمانی که منتظر تعمیر چاپگر هستید جلوگیری کند؟ چاپگر کارت شناسایی خود را مرتب تمیز کنید!

 

نادیده گرفتن مرحله مهم تمیز کردن چاپ شما می تواند منجر به مشکلات طولانی مدت شود که می تواند بعداً منجر به تعمیر یا تعویض شود.

 

آیا می توانم چاپگر خود را ضد عفونی کنم؟

همانطور که تمیز کردن و ضد عفونی کردن اهمیت بیشتری پیدا می کند، می توانید قسمت بیرونی چاپگر را نیز تمیز کنید - البته تا زمانی که مراقب باشید. پاک کننده ها را مستقیماً روی چاپگر خود اسپری نکنید یا نریزید، در عوض چاپگر را خاموش کنید و سپس یک پارچه را مرطوب کرده و به آرامی چاپگر را پاک کنید.

 

برای ضد عفونی کردن، از یکی از این محلول ها استفاده کنید:

 

ایزوپروپیل الکل (حداقل 70 درصد محلول)

سفید کننده خانگی منقضی نشده (5-6٪ هیپوکلریت سدیم) - 1/3 فنجان سفید کننده رقیق شده در 1 گالن آب

CDC توصیه می کند هنگام تمیز کردن از دستکش یکبار مصرف استفاده کنید و بعد از برداشتن دستکش، دست ها را بشویید. نکات بیشتری در مورد ضد عفونی کردن از CDC دریافت کنید.

 

چه چیزی در کیت تمیز کردن ارائه می شود

کیت های تمیز کردن چاپگر ID از تولید کنندگان پیشرو

 

چند دقیقه تعمیر و نگهداری چاپگر می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند، اما در واقع چه چیزی در این کیت های تمیز کننده وجود دارد؟ در حالی که محصولات خاص بسته به سازنده و چاپگر متفاوت خواهد بود، به طور کلی دریافت خواهید کرد:

 

  • قلم تمیز کننده سر چاپ
  • کارتهای تمیزکننده بسیار بلند و/یا کوتاه
  • سواب
  • دستمال مرطوب
  • پارچه های تمیز کننده
  • غلتک های تمیز کننده

هر کیت تمیزکننده چاپگرهایی را که با آنها سازگار است فهرست می کند، بنابراین همیشه آن اطلاعات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با چاپگر کارت شناسایی شما کار می کند.

لوازم برای همه تولید کنندگان

ID Card Group تمام کیت های تمیز کننده مورد نیاز شما را از تولید کنندگان بزرگ چاپگر حمل می کند

 

  • کیت های تمیز کردن آلفا کارت
  • کیت های تمیز کننده Evolis
  • کیت های تمیز کننده مجیکارد
  • کیت تمیز کردن زبرا
  • کارت آمریکایی فارگو hid
  • کیت های تمیز کردن دیتا کارت
  • کیت های تمیز کردن IDP

کیت های تمیز کردن برای نیازهای تمیز کننده خاص چاپگر طراحی شده اند و همه چیزهایی را که برای تمیز کردن و نگهداری چاپگر کارت شناسایی خود نیاز دارید ارائه می کنند.

سوالات؟

اگر برای انتخاب کیت تمیز کردن چاپگر کارت شناسایی best برای نیازهای سازمان خود به کمک نیاز دارید، با کارشناسان شناسه ما به شماره ۶۶۹۶۹۸۷۷ – ۰۲۱ تماس بگیرید. ما کار را برای شما آسان می کنیم!

 

گروه کارت پرداز ضمانت تطبیق قیمت را ارائه می دهد.

 

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) ابزاری است که برای کمک به سازمان شما طراحی شده است تا با ارائه تصویری کامل از تمام تعاملات با مشتری، پیگیری فروش، سازماندهی و ایجاد روابط بهتر، به مشتریان خود تجربه ای منحصربفرد و یکپارچه ارائه دهد. اولویت بندی فرصت های خود و تسهیل همکاری بین تیم های مختلف.

 

CRM - استراتژی

این ایده که چگونه کسب و کارها به تعامل با مشتری و ایجاد روابط با آنها برخورد می کنند، استراتژی CRM آنها را تشکیل می دهد. این شامل جمع آوری داده های مشتری و تجزیه و تحلیل تاریخچه تعاملات مشتری برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد روابط بهتر با مشتریان برای در نهایت فروش و درآمد است.

 

چرا به یک استراتژی CRM نیاز دارید؟

بدون یک استراتژی مناسب CRM، اطلاعات مشتری شما در همه جا وجود دارد و پیگیری تمام نقاط تماس و تعاملاتی که با مشتریان خاصی داشته اید دشوار خواهد بود. این منجر به چرخه فروش کشیده شده، با تجربه مشتری عمومی و پایین تر می شود.

 

هنگامی که یک استراتژی قوی CRM برای کسب و کار خود دارید، به شما این امکان را می دهد که ارتباطات شخصی با مشتریان ایجاد کنید، که به نوبه خود به شما کمک می کند نیازها و نیازهای آنها را شناسایی کنید و خدمات شخصی سازی شده را برای آنها ارائه دهید.

 

ساختمان عالی

روابط مشتری

روابط عالی با مشتری مبتنی بر تجربه ثابت و شخصی‌شده‌ای است که سازمان شما ارائه می‌کند، صرف نظر از اینکه مشتری در کجای چرخه فروش شما قرار دارد. این بدان معناست که هر تیم در سازمان شما، از بازاریابی گرفته تا فروش و پشتیبانی، باید تجربه ای ثابت در تعامل با مشتری ارائه دهد.

 

هنگامی که کسب و کار شما شروع به کار می کند و تمام اطلاعات مشتریان خود را در صفحات گسترده مدیریت می کنید، این ممکن است قابل اجرا باشد، اما توصیه نمی شود. زمان صرف شده برای ورود داده ها می تواند بهتر صرف جذب مشتریان و بستن معاملات شود. زمانی که کسب و کار خود را توسعه می دهید و پایگاه مشتریان خود را گسترش می دهید، این به طور تصاعدی پیچیده تر می شود. اینجاست که نرم افزار CRM وارد عمل می شود.

 

CRM-نرم افزار

منشاء سیستم های CRM مدرن را می توان به اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 جستجو کرد که شاهد توسعه سیستم های مدیریت تماس (CMS) بودیم که سپس به فناوری اتوماسیون نیروی فروش (SFA) تبدیل شد. با رشد صنعت، فروشندگان تحت فشار قرار گرفتند تا مجموعه گسترده تری از خدمات را برای پوشش همه چیز از بازاریابی گرفته تا پیش فروش و پشتیبانی ارائه دهند.

 

بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کلابینگ برای حذف سیلوها در اطلاعات مشتری با جمع آوری آنها در یک مکان مرکزی طراحی شده است تا نمای 360 درجه از تمام داده های مشتری شما ارائه دهد. جزئیاتی مانند نام، ایمیل، شماره تلفن و اولویت‌های ارتباطی مشتری، و همچنین سابقه تعامل و خرید را می‌توان برای کمک به تیم‌های شما برای دسترسی به مشتریان به دلایل درست و از طریق کانال‌های مناسب در دسترس قرار داد.

 

 

چاپ دیجیتال در مقابل چاپ افست!

تفاوت واقعی چیست و آیا مهم است؟ بنابراین، تفاوت بین چاپ دیجیتال و افست چیست؟ چاپ، چاپ است، درست است؟ نه دقیقا... بیایید نگاهی به این دو روش چاپ، تفاوت آنها، و انتخاب یکی یا دیگری برای پروژه چاپ بعدی خود بیاندازیم.

چاپ افست چیست؟

فناوری چاپ افست از صفحاتی استفاده می‌کند که معمولاً از آلومینیوم ساخته می‌شوند، که برای انتقال تصویر روی یک "پتو" لاستیکی و سپس چرخاندن آن تصویر روی یک ورق کاغذ استفاده می‌شود. به آن افست می گویند زیرا جوهر مستقیماً روی کاغذ منتقل نمی شود. از آنجایی که پرس‌های افست پس از راه‌اندازی بسیار کارآمد هستند، چاپ افست بهترین انتخاب در مواقعی است که به مقادیر بیشتری نیاز است، و بازتولید رنگ دقیق و چاپ حرفه‌ای واضح و تمیز را ارائه می‌دهد.

چاپ دیجیتال چیست؟

چاپ دیجیتال از صفحات به روش افست استفاده نمی کند، اما در عوض از گزینه هایی مانند تونر (مانند چاپگرهای لیزری) یا چاپگرهای بزرگتر که از جوهر مایع استفاده می کنند استفاده می کند. چاپ دیجیتال در صورت نیاز به مقادیر کمتر می درخشد. به مجموعه ای از 20 کارت تبریک یا 100 آگهی فکر کنید. یکی دیگر از مزایای چاپ دیجیتال، قابلیت داده های متغیر آن است. هنگامی که هر قطعه به کد، نام یا آدرس منحصر به فردی نیاز دارد، دیجیتالی تنها راه است. چاپ افست نمی تواند این نیاز را برآورده کند. درباره گزینه ها و قابلیت های چاپ دیجیتال بیشتر بیاموزید.
در حالی که چاپ افست یک روش فوق العاده برای تولید پروژه های چاپی با ظاهری عالی است، بسیاری از مشاغل یا افراد نیازی به چاپ های بزرگ 500 یا بیشتر ندارند و بهترین راه حل چاپ دیجیتال است.

مزایای چاپ دیجیتال چیست:

هزینه های راه اندازی برای دوره های کوتاه کمتر استدر صورت نیاز فقط مقدار مورد نیاز خود را چاپ کنیدحداقل مقادیر کمتر (به اندازه 1، 20 یا 50 قطعه)چاپ دیجیتال سیاه و سفید ارزانقابلیت داده های متغیر (نام، آدرس، کد یا شماره گذاری را می توان به راحتی انجام داد)فناوری بهبود یافته کیفیت دیجیتال را برای استفاده های بیشتر قابل قبول کرده است

مزایای چاپ افست چیست:


مقادیر زیاد را می توان به طور مقرون به صرفه چاپ کردهرچه بیشتر چاپ کنید، قیمت هر قطعه ارزان تر استمی توان از انواع زیادی از انواع کاغذ با پرداخت های سفارشی استفاده کردجوهرهای سفارشی ویژه ای مانند رنگ های متالیک و پنتون در دسترس هستند بالاترین کیفیت چاپ ممکن، با جزئیات بیشتر و وفاداری رنگ

آیا چاپ دیجیتال برای پروژه چاپ بعدی من مناسب است؟


چاپ افست و دیجیتال هر دو روش مفیدی برای چاپ هستند. هر کدام بسته به نیاز پروژه شما دارای مزایای خاصی هستند. زمانی که به تعداد پروژه‌های بزرگ‌تر، به صدها یا هزاران، نیاز دارید، یا از رنگ پانتون خاص و برند محور استفاده می‌کنید، چاپ افست تنها راه است. همچنین می‌توانید از انواع بسیار گسترده‌تری از کاغذهای سفارشی و جوهرهای ویژه مانند جوهرهای فلزی یا فلورسنت در فرآیند افست استفاده کنید.

اگر اجرای کوچک کمتر از 100 یا نیاز به آدرس ها یا اطلاعات فردی مورد نیاز است، دیجیتال راه حل شماست. بهترین بخش این است که به عنوان یک کسب و کار، نیازهای شما می تواند با هر یک از این انتخاب ها برآورده شود، و سطح بالای کیفیت به این معنی است که شما یک محصول چاپی دریافت می کنید که شما را عالی جلوه می دهد!

انواع کارت pvc و کاربرد هر یک

 

همه چاپگرهای کارت شناسایی به کارت های PVC نیاز دارند که روی آن چاپ کنند. مشخصات مختلفی مانند نوع، اندازه و ضخامت کارت مورد نیاز برای کاربردهای مختلف وجود دارد. بسته به نیاز شما، چاپگر کارت مورد نیاز برای پروژه ممکن است به دلیل نوع کارت خاص مورد نیاز تغییر کند. اینها انواع کارت های موجود هستند:

 

کارت پی وی سی گرید تصویر CR-80 30 می

این کارت پی وی سی رایج ترین کارتی است که در چاپگرهای کارت شناسایی استاندارد استفاده می شود. تمامی سازندگان چاپگر، Fargo، Evolis، Zebra، Datacard، Magicard، Nisca و CIM، پرینترهایی می سازند که از این نوع کارت استفاده کنند. این کارت که به عنوان نشان اندازه کارت اعتباری شناخته می شود، تقریباً به اندازه و ضخامت یک VISA یا MasterCard استاندارد است.

 

کارت پی وی سی CR-100

این یک کارت تخصصی است که امکان فرمت بزرگتر از کارت PVC درجه تصویر را فراهم می کند. این کارت که گاهی اوقات به عنوان کارت سایز نظامی شناخته می شود، در تعداد کمتری از برنامه های تخصصی استفاده می شود.

 

کارت پی وی سی کامپوزیت 60/40

این کارت به طور کلی دوام بیشتری نسبت به کارت استاندارد PVC 30 میلی لیتری دارد. این کارت از یک کامپوزیت ترکیبی 60/40 ساخته شده است که از مواد PVC و پلی استر تشکیل شده است. این ترکیب به کارت های پی وی سی کامپوزیت انعطاف بیشتری نسبت به کارت های استاندارد می دهد. اغلب، این کارت‌ها در چاپگرهایی استفاده می‌شوند که در پایان چرخه چاپ، یک روکش یا روکش هولوگراف روی کارت اعمال می‌کنند. از این کارت‌ها در چاپگرهای انتقال مجدد نیز استفاده می‌شود، زیرا این چاپگرها گرمای شدیدی را از هد چاپ در طول فرآیند چاپ اعمال می‌کنند و گاهی اوقات باعث تاب برداشتن کارت‌های درجه تصویر استاندارد می‌شوند.

 

کارت نوار مغناطیسی

این کارت حاوی یک نوار مغناطیسی قابل رمزگذاری روی کارت است. خود کارت می تواند درجه تصویر یا کامپوزیت 60/40 باشد.

 

کارت مجاورتی

در این دسته از کارت های پی وی سی، تنوع زیادی از تولید کنندگان مختلف وجود دارد. این کارت ها شامل اجزای لازم برای عملکرد سیستم ها مانند سیستم های دسترسی یا امنیتی می باشد. آنها را می توان مانند سایر انواع کارت های PVC برای شناسایی بصری روی آنها چاپ کرد، اما آنها همچنین دارای لوازم الکترونیکی تعبیه شده ای هستند که می توانند داده ها را ذخیره کنند.

 

کارت صدف صدفی

این کارت معمولاً به دلیل بافت سطحی خود نمی تواند پرینت چاپگر کارت شناسایی را حفظ کند. برای استفاده به عنوان کارت شناسایی، می توان یک کارت حساس به فشار را که روی آن چاپ شده است، روی کارت صدفی چسباند.

 

کارت جوهرافشان

 

اخیراً، تعدادی از تأمین‌کنندگان، کیت‌های کارت پی وی سی جوهرافشان را ارائه کرده‌اند که برای امکان چاپ کارت شناسایی با چاپگر جوهرافشان طراحی شده‌اند. این کیت ها همراه با کارت های PVC مخصوص جوهر افشان و یک سینی جایگزین هستند که با چاپگر جوهر افشان کار می کند.

 

کارت قابل چاپ حساس به فشار

این کارت ها در اندازه ها و ضخامت های مختلف برای رفع نیازهای مختلف عرضه می شوند. رایج ترین اندازه سایز CR-80 است. کارت حساس به فشار CR-79 اغلب در کارت های پوسته صدفی استفاده می شود. کارت های حساس به فشار در سه ضخامت معمولی عرضه می شوند. آنها 10 میلیون، 14 میلیون و 24 میلیون هستند. این کارت‌ها خیلی نازک هستند که نمی‌توانند از چاپگر کارت شناسایی عبور کنند، این کارت‌ها با موادی پشتیبان می‌شوند که به کارت اجازه می‌دهد از یک چاپگر کارت شناسایی استاندارد 30 میلیونی عبور کند و سپس برای اعمال روی کارت تخصصی جدا شود.